Half-Life 2 oynarken aklıma geldi. Eski oyunlardan alışageldiğimiz FPS'le orantılı fizik sorununu çözmek için bu oyunda - deltatime yerine - tek oyunculu modda oynarken sunucuya bağlanıyorsunuz ve o sunucu 64 tick, fizik de ticklere göre hesaplanıyor. Kulağa gayet mantıklı geliyor.
Warner Bros sağ olsun 9. nesilde bile 60 FPS kilitli dövüş oyunları sunuyor bize. Bu oyunlarda vuruşlar direkt frame'e dayalı olduğu için FPS kilidini açmak da mümkün değil, ama 60 FPS yerine 60 Tick olsa daha...
Warner Bros sağ olsun 9. nesilde bile 60 FPS kilitli dövüş oyunları sunuyor bize. Bu oyunlarda vuruşlar direkt frame'e dayalı olduğu için FPS kilidini açmak da mümkün değil, ama 60 FPS yerine 60 Tick olsa daha...