Merhaba,
Yakın zamanda aldığım işlemci soğutucunun montajlarken kusurlu olduğunu fark edip iadeye gönderdim. Eksik parça denilerek reddedildi. Şu an ne yapmam gerektiği konusunda bana yardımcı olabilir misiniz?
THH'ye mi başvurmalıyım, yoksa garantiye mi? Ürünü bu süreçte nasıl muhafaza etmeliyim. Bu saçmalık yüzünden 2 haftadır kasam boşta duruyor.
Daha önce hiç THH'ye başvurmadım.
Ürünümdeki kusur bazı kısımlarında (kablo vs) sararmalar vardı.
Yakın zamanda aldığım işlemci soğutucunun montajlarken kusurlu olduğunu fark edip iadeye gönderdim. Eksik parça denilerek reddedildi. Şu an ne yapmam gerektiği konusunda bana yardımcı olabilir misiniz?
THH'ye mi başvurmalıyım, yoksa garantiye mi? Ürünü bu süreçte nasıl muhafaza etmeliyim. Bu saçmalık yüzünden 2 haftadır kasam boşta duruyor.
Daha önce hiç THH'ye başvurmadım.
Ürünümdeki kusur bazı kısımlarında (kablo vs) sararmalar vardı.