İtopya teknik servis günü 20 iş gününü geçtikten sonra ne yapılmalı?

ELMIR

Moderatör
Moderatör
Merhaba öncelikle,

İtopya'dan monitör aldığım güne lanet olsun demekle başlamak istiyorum. Cuma günü itibarıyla İtopya'ya ölü piksel şikayetiyle gönderdiğim monitörümün 20 iş günü doldu müşteri hizmetlerini aradığımda oyalıyorlar çok fazla yoğunluk var yapabileceğimiz bir şey yok diyorlar. Peki bu durumda benim ne yapmam lazım? Hafta sonları da dahil 1 aydan fazladır monitör ellerinde hiçbir şekilde ne telefondan ne de mailden dönmediler ayrıca bu hafta destek@itopya.com'a fatura...

Please, Giriş yap or Kayıt ol to view URLs content!
 

Konu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst