Merhaba,
10/07/2025 Tarihinde Keenetic Türkiye teknik servisine bir anda kapanıp bir daha çalışmaması nedeni ile göndermiş olduğum Hopper KN-3811 cihazımın WAN portunu kendileri kırıp kullanıcı hatası olarak geri göndermişlerdir.
Daha önce hem VDSL altyapıda hemde şuanda FTTH altyapıda gayet memnun olarak kullandığım ve çevreme de önerdiğim Keenetic markasının bu şekilde bir rezalete neden karıştığını anlamış değilim.
Donanım ve yazılım konusunda ne kadar iyi olsalar da destek ve servis...
10/07/2025 Tarihinde Keenetic Türkiye teknik servisine bir anda kapanıp bir daha çalışmaması nedeni ile göndermiş olduğum Hopper KN-3811 cihazımın WAN portunu kendileri kırıp kullanıcı hatası olarak geri göndermişlerdir.
Daha önce hem VDSL altyapıda hemde şuanda FTTH altyapıda gayet memnun olarak kullandığım ve çevreme de önerdiğim Keenetic markasının bu şekilde bir rezalete neden karıştığını anlamış değilim.
Donanım ve yazılım konusunda ne kadar iyi olsalar da destek ve servis...