Merhaba, laptopum daha 4 aylık ve şarj kısmında sorun yaşamaya başladım bu sebepten cihazımı DOA talebiyle servise göndermeyi ve uygun görülürse almayı düşünüyorum fakat aklıma bir şey takıldı.
Lenovo Destek'e ilk 6 ay içinde ücret iadesi yada cihaz değişimini sorduğumda şu cevabı aldım:
“180G DOA olarak adlandırıyoruz. Cihaz, fatura ile birlikte servise kabul ediliyor ve DOA talebiyle serviste inceleniyor.
Eğer teknisyenimiz, cihazda bir donanım parçasının değişmesi gerektiğine karar...
Lenovo Destek'e ilk 6 ay içinde ücret iadesi yada cihaz değişimini sorduğumda şu cevabı aldım:
“180G DOA olarak adlandırıyoruz. Cihaz, fatura ile birlikte servise kabul ediliyor ve DOA talebiyle serviste inceleniyor.
Eğer teknisyenimiz, cihazda bir donanım parçasının değişmesi gerektiğine karar...