Yaklaşık 1 saat kadar önce modem ve GPON cihazını temizledim. Prize ve modeme bağlı bütün kabloları söküp özellikle GPON'a bağlı fiber kablosuna dikkat ederek temizliği yaptım. Daha sonra tekrar yerleştirdim ve kabloları taktım. Ama kabloları taktıktan sonra WAN ve Internet ışığı söndü.
Müşteri hizmetlerini aradığımda GPON kablosuna zarar vermiş olabileceğim söylendi ve arıza kaydı yapıp, "ekiplerimiz en kısa sürede iletişime geçecektir." şeklinde açıklama yapıldı.
Sizce sorun ne olabilir...
Müşteri hizmetlerini aradığımda GPON kablosuna zarar vermiş olabileceğim söylendi ve arıza kaydı yapıp, "ekiplerimiz en kısa sürede iletişime geçecektir." şeklinde açıklama yapıldı.
Sizce sorun ne olabilir...