Merhabalar, İtopya mağazısıyla aşağıda ŞikayetVar'a yazdığım problemi yaşadım. Yazdığım metni aynen aşağıya bırakıyorum, sizce bu süreç nasıl ilerler?
"İtopya'dan Philips evnia 27M2N5500 markalı monitörü 14.02.2025 tarihinde teslim aldım. Üründe ölü piksel çıkması üzerine aynı gün içerisine "önceliğim değişim eğer olmaz ise iade" adı altında bir yazı yazarak ürünü İtopya'ya gönderdim. Ürün 17.02.2025 tarihinde taraflarına ulaştı. Ertesi günü müşteri hizmetleriyle iletişime geçtim. "Henüz...
"İtopya'dan Philips evnia 27M2N5500 markalı monitörü 14.02.2025 tarihinde teslim aldım. Üründe ölü piksel çıkması üzerine aynı gün içerisine "önceliğim değişim eğer olmaz ise iade" adı altında bir yazı yazarak ürünü İtopya'ya gönderdim. Ürün 17.02.2025 tarihinde taraflarına ulaştı. Ertesi günü müşteri hizmetleriyle iletişime geçtim. "Henüz...