Türk Telekom tarafından dolandırıldım, nasıl operatör değiştirebilirim?

ELMIR

Moderatör
Moderatör
Herkese selam öncelikle. 9 Ocak tarihinde Türk Telekom tarafından arandım ve Netflix Prime 60GB isimli bir tarifeyle taahhüdümü yeniledim. İlk 6 ay boyunca Netflix'i ücretsiz kullanabilecektim. Aktivasyon linki gelecekti ancak gelmedi. 20 gün boyunca bununla uğraştım ancak oluşturulan her hata kaydını çözümlendi diye kapatıyorlar. Ancak çözümlenmedi. :D
Ayıplı hizmet sundular yani.
Tarifeye geçerken bana özel bir indirim olduğunu da söylediler. 700 lira civarlarında bir fatura ödeyecektim...

Please, Giriş yap or Kayıt ol to view URLs content!
 

Konu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst