Şöyle ki, yaklaşık 1 ay önce Vatan'dan bir direksiyon seti aldım. İlk günlerde arızalı bir ürün gibi geldi ve 10. gün mağazaya götürüp ürünün arızalı olduğunu belirttim, servise yolladılar, İstanbul'a gitti, yaklaşık bir 20 gün sonra ürün elime ulaştı ve hasarsız olduğunu söylediler.
Sonrasında aynı gün WhatsApp hattından Vatan'a ulaştım ve ürünü beğenmediğimi iade etmek istediğimi söyledim fakat bana ürünün iade süresinin geçtiğini belirttiler, ürünün bu süre içinde serviste olduğunu...
Sonrasında aynı gün WhatsApp hattından Vatan'a ulaştım ve ürünü beğenmediğimi iade etmek istediğimi söyledim fakat bana ürünün iade süresinin geçtiğini belirttiler, ürünün bu süre içinde serviste olduğunu...