Bende Havit marka bir klavye vardı, cihaz arızalandığı için garantiye gönderdim. Bugün tarafıma mesaj geldi ve ürünün yenisiyle değiştirildiği bilgisi verildi. Bu arada şunu da eklemeliyim, Havit’in müşteri desteği gerçekten çok iyi, herkese öneririm.
Ancak şöyle bir durum var: Ben daha dün yine Havit’ten, %55 indirimle yeni bir klavye satın almıştım. Yani halihazırda yeni bir klavyem var. Dolayısıyla garanti kapsamında gönderdiğim ürünün yerine yenisinin gönderilmesini istemiyorum. Bunun...
Ancak şöyle bir durum var: Ben daha dün yine Havit’ten, %55 indirimle yeni bir klavye satın almıştım. Yani halihazırda yeni bir klavyem var. Dolayısıyla garanti kapsamında gönderdiğim ürünün yerine yenisinin gönderilmesini istemiyorum. Bunun...