Selam herkese. 
Sizce eski oyunların atmosferi, bize hissettirdikleri şeyler daha mı iyi? Yoksa günümüz oyunları mı artık bu tür şeylere pek kafa yormuyor? En iyi level ve çevre dizaynı örneklerinden birisi olduğu için Half-Life 2'den örnek vereyim. 17. şehrin o tecrit havası, stresi, daraltıcı havası, renk filtresi olsun her şeyiyle inanılmaz bir atmosfer yakalamayı başarmış Valve ve tabii ki rahmetli Viktor Antonov da resmen ders vermiş insanlara bu konuda.
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, bakınız.
Üçüncü taraf çerezlerini kabul et
Şahsi...
Sizce eski oyunların atmosferi, bize hissettirdikleri şeyler daha mı iyi? Yoksa günümüz oyunları mı artık bu tür şeylere pek kafa yormuyor? En iyi level ve çevre dizaynı örneklerinden birisi olduğu için Half-Life 2'den örnek vereyim. 17. şehrin o tecrit havası, stresi, daraltıcı havası, renk filtresi olsun her şeyiyle inanılmaz bir atmosfer yakalamayı başarmış Valve ve tabii ki rahmetli Viktor Antonov da resmen ders vermiş insanlara bu konuda.
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, bakınız.
Üçüncü taraf çerezlerini kabul et
Şahsi...